środa, 9 września 2020

Łapka & zakładka

 

Dzisiaj mam dla Was do zrobienia mały DIY.
Ze względu na powrót do szkoły jak i wasze uwielbienie związane z czytaniem książek z naszej biblioteki pomyślałam, że przyda Wam się wielofunkcyjna łapka/zakładka 📖🔖.
Pod postem dodam zdjęcia i nagranie przedstawiające w skrócie jak wykonywałam moją zakładkę. 🦹‍♀️

Osobiście wybrałam tygryska, ale może to być kotek, myszka, kwiatek, ulubiona postać z bajki, a nawet łapka w górę tzw.like 👍


Do czego to ma służyć?
▶️Po pierwsze jak przedstawiłam na zdjęciu jako zakładka do książki.
▶️Po drugie może zachęcić dziecko do zgłaszania się nią na lekcji. A dzięki harmonijce w słomce można ją postawić na zgięciu.
▶️Po trzecie można wykorzystać łapki do zabawy w teatrzyk.

Podsyłajcie Wasze wykonania 🧡🐯🧡








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz