środa, 14 października 2020

Pani Jesień

 

🌂Przyszła Jesieniucha i wiatr w Nas mocniej dmucha ⛅️☂️
Jednak wraz z nim przygnała do Nas dary cudowne, piękne, kolorowe
A wśród nich grzyby, szyszki, kasztany, żołędzie, znajdą się też liście kolorowe na bukiety piękne 🍂🍁🍄.
Korzystajmy więc z tego co daje Pani Jesień i pokażmy innym co potrafimy stworzyć z takich wspaniałych skarbów 🌲💛💚🌲
 
✂️Wykonanie✂️:
1. Drzewo:
a) Pień - na wyciętej kartce nakleić bibułę wcześniej pogniecioną, by stworzyć efekt 3D)
b) Gałęzie - nic innego nie pozostaje jak odwiedzenie lasu i kombinowanie jak przyczepić je do tablicy. Ja akurat użyłam do tego nici i pinesek. Dodatkowo przyczepiłam wycięte liście
2. Zwierzęta - zostały wycięte z gazet
3. Pani Jesień - wcześniej narysowałam ją na brystolu, następnie wycięłam i przyczepiłam do tablicy. Spódnica Pani Jesieni została wykonana z prawdziwych liści, które wcześniej wysuszyłam i posypałam brokatami.
4. Na koniec zostaje wycięcie napisu 🍁 
 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz