wtorek, 6 października 2020

ZwierzakoLandia

 

Moje nowe DIY dla Was, aby było bardziej KoLoRoWo i WESOŁO 😉 🤩
Prawdziwa ZwierzakoLandia.
Mamy Flemingi 🦩, Zebrę 🦓, Łabędzia 🦢 oraz Krówkę 🐄.
Także… podczas Waszych odwiedzin w bibliotece będziecie mogli podziwiać nad głowami latające zwierzaki. Tego jeszcze nie było, co? 🤗
🎀





 
Coś mi tu lata 😮
Zachęcam do obejrzenia filmiku, w którym przedstawiłam część mojej pracy przy zwierzakach oraz do samodzielnego wykonania przeróżnych zwierzątek w domu.
➡️ Co potrzebowałam do ich wykonania:
- druciki kreatywne (Głowy zwierząt! W przypadku krowy i zebry jest to rysunek wycięty z kartki)
- kulki, jajka styropianowe (tułów)
- nożyczki, klej (ja użyłam magica), podstawek pod tułów, kawałek taśmy dwustronnej (przyklejenie drucików)
- bibuła (do owijania tułowia uprzednio przeze mnie skręcona)
- słomka (przedłużenie szyi krowy i zebry)
- pisak (ozdobienie dzioba)
- pędzelek do rozsmarowywania kleju
Powodzenia 🙂


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz